Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

Πλοηγηθείτε ομαλά στην πλατφόρμα με τη βοήθεια άρθρων και βίντεο.

Χρήσιμα βίντεο

Πώς να κάνετε εγγραφή μιας εταιρείας

Πώς να κάνετε εγγραφή ως αυτοεργοδοτούμενος

Πώς να εγκρίνετε ένα τιμολόγιο

Πώς να ανεβάσετε ένα αρχείο εμβασμάτων

Πώς να καταχωρήσετε τις ρυθμίσεις πληρωμών

Πώς να προκηρύξετε Διαγωνισμό

Πώς να υποβάλετε προσφορά και πώς να την αποσύρετε

Πώς να πληρώσετε ένα τιμολόγιο μέσω της Jinius

Ας ξεκινήσουμε

  • arrow Πώς δημιουργώ λογαριασμό ως εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος της εταιρείας μου;

    Στη σελίδα jinius.com.cy πατήστε “Εγγραφή“.

    Στην επόμενη σελίδα, συμπληρώστε τα απαιτούμενα στοιχεία και πατήστε “Εγγραφή“.

    Μόλις κάνετε εγγραφή, θα λάβετε ένα email για επιβεβαίωση της διεύθυνσης email σας. Πατήστε τον σύνδεσμο στο email που λάβατε για να γίνει η επιβεβαίωση.

    Αφού επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση email σας, θα σας ζητηθεί να ορίσετε τον κωδικό πρόσβασης σας.

    Στο επόμενο βήμα θα σας ζητηθεί να επιβεβαιώσετε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου, εισάγοντας τον κωδικό που λάβατε μέσω SMS.

    Μετά την επιβεβαίωση του αριθμού τηλεφώνου σας, θα σας ζητηθεί να επιλέξετε τον τύπο της εταιρείας σας. Παρακαλώ επιλέξτε “Η εταιρεία μου είναι εγγεγραμμένη στο μητρώο εταιρειών“.

    Στο επόμενο βήμα θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία της Εταιρείας την οποία εγγράφετε, και θα οριστείτε ως διαχειριστής για αυτή την Εταιρεία.

    Συγχαρητήρια! Έχετε ολοκληρώσει τη διαδικασία δημιουργίας του χρήστη.

  • arrow Τι στοιχεία χρειάζονται για να γίνει η εταιρεία μου μέλος του Jinius;

    Για να φτιάξετε το εταιρικό προφίλ σας θα χρειαστείτε τα ακόλουθα έγγραφα:

    • Στοιχεία εγγεγραμμένης εταιρείας
    • Αριθμούς ΦΠΑ / Φορολογικής Ταυτότητας
    • Αριθμό τραπεζικού λογαριασμού της εταιρείας
    • Σαρωμένο αντίγραφο της ταυτότητας/διαβατηρίου σας
    • Απόφαση Διοικητικού Συμβουλίου

    Μην ανησυχείτε αν δεν έχετε όλα τα έγγραφα διαθέσιμα αμέσως, μπορείτε πάντα να ξανασυνδεθείτε και να συνεχίσετε τη διαδικασία όταν τα έχετε όλα έτοιμα!

    Μόλις έχετε τα έγγραφα έτοιμα, πατήστε “Ας Ξεκινήσουμε“.

    Συμπληρώστε τις απαιτούμενες πληροφορίες στην παρακάτω φόρμα και πατήστε ‘Συνέχεια’:

    Σημειώσεις:

    • Ο Αριθμός Εγγραφής ξεκινάει με 1 ή 2 γράμματα και ακολουθούν 6 ψηφία.
    • Δεν απαιτείται κωδικός χώρας για τα πεδία ΦΠΑ και ΑΦΤ, π.χ. 12345678X

    Τώρα, είστε έτοιμοι να επιλέξετε πακέτο συνδρομής. Σημειώστε ότι μπορείτε να αλλάξετε την επιλογή σας οποιαδήποτε στιγμή!

    Έπειτα, θα πρέπει να ανεβάσετε τα εξής έγγραφα:

    • Τα Πρακτικά Διοικητικού Συμβουλίου που σας επιτρέπουν να διαχειρίζεστε τον Jinius λογαριασμό σας εκ μέρους της εταιρείας.
    • Ένα φωτοτυπημένο αντίγραφο της Ταυτότητας / Διαβατηρίου σας.

    Όταν ανεβάσετε τα έγγραφα, πατήστε “Συνέχεια“.

    Για να μπορεί να επικυρωθεί ο τραπεζικός σας λογαριασμός, θα χρειαστεί να μας στείλετε 1 Ευρώ από τον τραπεζικό σας λογαριασμό στο λογαριασμό που φαίνεται στην οθόνη σας, γράφοντας τον Αριθμό εγγραφής της εταιρείας σας στις λεπτομέρειες της μεταφοράς.

    Συγχαρητήρια! Το προφίλ της εταιρίας σας έχει δημιουργηθεί επιτυχώς.

    Θα ειδοποιηθείτε μέσω email εντός 2 εργάσιμων ημερών για την πρόοδο της αίτησής σας.

  • arrow Ποια δικαιώματα πρόσβασης χρηστών υπάρχουν;

    Administrator / Διαχειριστής Λογαριασμού:

    Διαχειρίζεται τον εταιρικό λογαριασμό και καθορίζει την πρόσβαση των μελών της ομάδας του.

    Ο Διαχειριστής έχει τα ακόλουθα δικαιώματα πρόσβασης:

    • Βλέπει και επεξεργάζεται τα στοιχεία της εταιρείας
    • Βλέπει, προσθέτει και διαγράφει χρήστες της εταιρείας

    Για να δείτε/προσθέσετε χρήστες στην εταιρεία σας:

    • Μεταβείτε στις “Ρυθμίσεις Εταιρείας” χρησιμοποιώντας το εικονίδιο στην πάνω δεξιά γωνία της αρχικής σας σελίδας στο Jinius
    • Προσθέστε ρόλο Διαχειριστή στον νέο χρήστη στην ενότητα “Ρόλος Χρήστη
  • arrow Πως δημιουργώ λογαριασμό ως αυτοεργοδοτούμενο άτομο;

    Στη σελίδα jinius.com.cy πατήστε “Εγγραφή“.

    Στην επόμενη σελίδα, συμπληρώστε τα απαιτούμενα στοιχεία και πατήστε “Εγγραφή“.

    Μόλις κάνετε εγγραφή, θα λάβετε ένα email για επιβεβαίωση της διεύθυνσης email σας. Πατήστε τον σύνδεσμο στο email που λάβατε για να γίνει η επιβεβαίωση.

    Αφού επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση email σας, θα σας ζητηθεί να ορίσετε τον κωδικό πρόσβασης σας.

    Στο επόμενο βήμα θα σας ζητηθεί να επιβεβαιώσετε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου, εισάγοντας τον κωδικό που λάβατε μέσω SMS.

    Μετά την επιβεβαίωση του αριθμού τηλεφώνου σας, παρακαλώ επιλέξτε “Είμαι αυτοεργοδοτούμενο πρόσωπο” και πατήστε “Ας Ξεκινήσουμε“. Τώρα θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, και θα οριστείτε ως ο διαχειριστής το Jinius λογαριασμού σας τον οποίο δημιουργείτε.

    Τώρα μπορείτε να επιλέξετε πακέτο συνδρομής.

    Σημειώνεται ότι προς το παρόν, μόνο το Basic Jinius πακέτο είναι διαθέσιμο για Αυτοεργοδοτούμενα Πρόσωπα.

    Θα χρειαστείτε τα εξής έγγραφα:

    • Ένα φωτοτυπημένο αντίγραφο της Ταυτότητας / Διαβατηρίου σας
    • Την πρώτη σελίδα της Φορολογικής Δήλωσης του αυτοεργοδοτούμενο προσώπου σας, ή ένα τιμολόγιο που έχει εκδοθεί εντός των τελευταίων 6 μηνών
    • Πιστοποιητικό IBAN

    Μόλις ανεβάσετε τα έγγραφα, πατήστε “Συνέχεια“.

    Για να μπορεί να επικυρωθεί ο τραπεζικός σας λογαριασμός, θα χρειαστεί να μας στείλετε 1 Ευρώ από τον τραπεζικό σας λογαριασμό στο λογαριασμό που φαίνεται στην οθόνη σας, γράφοντας τον Αριθμό Φορολογικής Ταυτότητας (ΑΦΤ) στις λεπτομέρειες της μεταφοράς.

    Συγχαρητήρια! Έχετε ολοκληρώσει τη διαδικασία δημιουργίας του Jinius λογαριασμού σας!

    Θα ενημερωθείτε εντός 2 εργάσιμων ημερών για την πρόοδο της αίτησής σας.

Πληρωμές

  • arrow Πώς μπορώ να δέχομαι πληρωμές;

    Όταν εγκριθεί η εταιρεία σας, θα μπορείτε να καθορίσετε τον τρόπο πληρωμής, επιλέγοντας “Ρυθμίσεις Πληρωμών” από το εικονίδιο στην πάνω δεξιά γωνία της αρχικής σας σελίδας στο Jinius.

    Αρχικά, καθορίστε τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού της εταιρείας σας στην ενότητα “Δεχθείτε Πληρωμές”:

    • Όνομα κατόχου λογαριασμού 
    • Αριθμό IBAN

    Κάντε κλικ στο “Προσθήκη Λογαριασμού” και είστε έτοιμοι να αρχίσετε να δέχεστε πληρωμές μέσω του Jinius!

    Σημείωση: Προς το παρόν δεχόμαστε μόνο IBAN της Τράπεζας Κύπρου

  • arrow Πώς μπορώ να πληρώσω άλλους;

    Εάν είστε πελάτης της Τράπεζας Κύπρου, τότε είναι εύκολο να ξεκινήσετε να πληρώνετε μέσω του Jinius. Αν όχι, μπορείτε να βρείτε το πλησιέστερο υποκατάστημα της Τράπεζας Κύπρου και να γίνετε πελάτης της μεγαλύτερης τράπεζας στην Κύπρο για να επωφεληθείτε από τα οφέλη του Jinius!

    Εάν έχετε εταιρικό λογαριασμό στην Τράπεζα Κύπρου, τότε μπορείτε να πληρώσετε άλλους μέσω του Jinius με δύο τρόπους:

    Πληρώστε άλλους με μετάβαση στην 1bank

    Ξεκινήστε να πληρώνετε άλλους, μεταβαίνοντας από το Jinius στην 1bank για κάθε πληρωμή. Θα σας ζητείτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας κάθε φορά.

    Πληρώστε άλλους με χρήση των 1bank B2B APIs

    Τα 1bank B2B APIs (Application Programming Interfaces) είναι εργαλεία που προσφέρει η Τράπεζα Κύπρου, τα οποία επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να έχουν απευθείας πρόσβαση σε λειτουργίες της 1bank μέσω των ERP συστημάτων τους, χωρίς να χρειάζεται ο χρήστης να συνδεθεί στην 1bank.

     

    Το Jinius είναι ήδη συνδεδεμένο με τα διαθέσιμα B2B APIs της Τράπεζας για την υποβολή οδηγιών πληρωμής. Το μόνο που χρειάζεται είναι να εξουσιοδοτήσετε  την σύνδεση με την 1bank για να μπορούν να πραγματοποιηθούν πληρωμές απευθείας από τον τραπεζικό σας λογαριασμό.

    Εάν έχετε εταιρικό λογαριασμό στην Τράπεζα Κύπρου, τότε θα πρέπει να συμπληρώσετε το Έντυπο Αίτησης για τη Χρήση 1bank B2B APIs. 

    Μπορείτε να βρείτε το έντυπο και τους σχετικούς όρους πιο κάτω:

    • Έντυπο Αίτησης για τη Χρήση 1bank B2B APIs
    • Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης 1bank B2B APIs

    Όταν είστε έτοιμοι να συμπληρώσετε και να υπογράψετε το έντυπο,  διευθετήστε μια προσωπική συνάντηση με τον υπεύθυνο διαχείρισης του λογαριασμού σας στην Τράπεζα για να προχωρήσετε με την υποβολή της αίτησης. Σημειώστε ότι το έντυπο θα πρέπει να υπογραφεί στην παρουσία του υπευθύνου. 

    Είμαστε πάντα στη διάθεση σας να απαντήσουμε σε οποιαδήποτε ερωτήματα μπορεί να προκύψουν κατά τη συμπλήρωση του εντύπου και να σας βοηθήσουμε με τη διαδικασία της αίτησης σας.

    Όταν εγκριθεί η αίτηση σας, ο τραπεζίτης σας θα σας δώσει το UserID της εταιρείας σας για χρήση των B2B APIs. Μόλις αποκτήσετε το εταιρικό σας UserID ή εάν η εταιρεία σας χρησιμοποιεί ήδη B2B APIs μέσω άλλου συστήματος (π.χ. του ERP σας), καταχωρήστε το UserID σας στις “Ρυθμίσεις Πληρωμών” του Jinius. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

    1. Μεταβείτε στη σελίδα “Ρυθμίσεις Πληρωμών” χρησιμοποιώντας το εικονίδιο στην πάνω δεξιά γωνία της αρχικής σας σελίδας στο Jinius.
    2. Καταχωρήστε το User ID της εταιρείας σας (8-ψήφιος κωδικός) στην ενότητα “Πληρώστε άλλους με 1bank” και κάντε κλικ στο “Σύνδεση στην 1bank”.
    3. Μόλις καταχωρήσετε το εταιρικό User ID, θα πρέπει να δώσετε την απαιτούμενη εξουσιοδότηση για να συνδεθείτε με την 1bank, χρησιμοποιώντας τον αριθμό λογαριασμό που καθορίσατε στο Έντυπο Αίτησης για Χρήση των 1bank B2B APIs.
    4. Κάνοντας κλικ στο “Εξουσιοδότηση Σύνδεσης” θα μεταφερθείτε στην 1bank για να συνδεθείτε και να προχωρήσετε με την εξουσιοδότηση χρήσης των B2B APIs. Θα πρέπει να αποδεχθείτε όλες τις διαθέσιμες επιλογές των APIs και να επιλέξετε τους λογαριασμούς που θέλετε να χρησιμοποιούνται για την υποβολή οδηγιών πληρωμής μέσω του Jinius.
    5. Μόλις δώσετε την απαιτούμενη εξουσιοδότηση για χρήση των λογαριασμών, θα μεταφερθείτε πίσω στο Jinius και θα μπορείτε να ξεκινήσετε να πληρώνετε χωρίς να χρειάζεται να συνδέεστε στην 1bank κάθε φορά που θέλετε να πραγματοποιήσετε μια πληρωμή.

    Σημείωση: Η εξουσιοδότηση ισχύει για 365 ημέρες για λόγους ασφάλειας. Θα ειδοποιηθείτε όταν πλησιάσει η ημερομηνία λήξης για να προχωρήσετε έγκαιρα στην ανανέωση της εξουσιοδότησης.

Σύνδεση με Λογιστικό/ERP σύστημα

  • arrow Ποιες υπηρεσίες μπορούν να συνδεθούν;

    Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν δύο υπηρεσίες που μπορούν να συνδεθούν στο ERP/Λογιστικό σας σύστημα:

    • Η υπηρεσία Εμβασμάτων
    • Η υπηρεσία Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.
  • arrow Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της σύνδεσης του συστήματος μου με την Jinius;

    Πλεονεκτήματα υπηρεσίας Εμβασμάτων

    Ως πληρωτής, το πλεονέκτημα της σύνδεσης του συστήματός σας με την υπηρεσία Εμβασμάτων είναι ότι μπορείτε να προγραμματίσετε και να εκτελέσετε μαζικές πληρωμές σε πολλαπλούς προμηθευτές μέσω του δικού σας ERP/Λογιστικού σύστηματος, αποστέλλοντας αυτόματα το αίτημα πληρωμής στην 1bank μέσω της πλατφόρμας Jinius.

    Όταν επιλέξετε όλες τις εκκρεμείς πληρωμές για ένα επιλεγμένο εύρος ημερομηνιών στο σύστημά σας, το σύστημα εξάγει τις σχετικές πληρωμές και η Jinius τις ομαδοποιεί σε επίπεδο προμηθευτή, στέλνοντας αυτόματα τις εντολές πληρωμής στην 1bank χρησιμοποιώντας τα B2B API της τράπεζας. Μετά την εκτέλεση της πληρωμής στην 1bank, το σύστημα ERP που διαθέτετε ενημερώνεται αυτόματα, καθιστώντας τη διαδικασία συμφωνίας τραπεζικών λογαριασμών πιο αποτελεσματική.

    Το πλεονέκτημα της γεφύρωσης του συστήματός σας με την υπηρεσία Εμβασμάτων ως παραλήπτης πληρωμών, είναι ότι οι πληροφορίες πληρωμών που λαμβάνετε θα εμφανίζονται στο σύστημά σας με λεπτομέρεια, επιτρέποντάς σας να αντιστοιχίσετε τα αρχεία πληρωμών με τα σχετικά τιμολόγια και πιστωτικά σημειώματα απλοποιώντας τη διαδικασία συμφωνίας μετρητών.

    Πλεονεκτήματα υπηρεσίας Ψηφιακής Διαχείρησης Τιμολογίων

    Η γεφύρωση με την υπηρεσία ψηφιακής διαχείρησης τιμολογίων επιτρέπει στον αποστολέα να προωθεί τιμολόγια και πιστωτικές σημειώσεις αυτόματα από το ERP/Λογιστικό σύστημα του στο σύστημα του παραλήπτη μέσω της Jinius. Αυτό μειώνει τον χρόνο επεξεργασίας των τιμολογίων, επιτρέπει την προβολή της κατάστασης των τιμολογίων και στις δύο πλευρές και μειώνει πιθανά σφάλματα που προκύπτουν λόγω καταχώρησης πληροφοριών δια χειρός.

    Τόσο ο αποστολέας  όσο και ο παραλήπτης μπορούν να επεξεργαστούν τα τιμολόγια/πιστωτικά σημειώματα απευθείας από το ERP τους, προχωρώντας στον έλεγχο και διευθέτηση τους, ειδοποιώντας ταυτόχρονα και τις δύο πλευρές γι’αυτές τις ενέργειες.

    Σε περιπτώσεις όπου ο παραλήπτης δεν έχει ολοκληρώσει την διαδικασία γεφύρωσης με την υπηρεσία, μπορεί να επεξεργαστεί και να προχωρήσει στον μερικώς ή πλήρη διακανονισμό των τιμολογίων του στην 1bank μέσω της Jinius.

  • arrow Ποιοι προμηθευτές προσφέρουν γεφύρωση με την Jinius;

    Υπάρχουν πολλοί προμηθευτές που είναι έτοιμοι να προσφέρουν την γεφύρωση των υπηρεσιών Εμβασμάτων και Ψηφιακής Διαχείρησης Τιμολογίων με την πλατφόρμα Jinius.

    Οι προμηθευτές που προσφέρουν την γεφύρωση με την υπηρεσία Εμβασμάτων:

    • Supernova – SAP BS1
    • Softecon – JDEdwards
    • AMS – SAP S/4HANA
    • Powersoft – Powersoft365
    • Dioratiki – Intact
    • Talent Team / NCR – Oracle
    • NetU – SunSystems
    • Centrix – SAP BS1
    • Cycom Business Solutions Ltd – Cycom SOFIA
    • Theova UHS Enterprise Solutions Ltd – Theova ERP Suite
    • SoftONE Technologies Ltd – Soft1 Cloud ERP

     

    Οι προμηθευτές που προσφέρουν την γεφύρωσης με την υπηρεσία Ψηφιακής Διαχείρησης Τιμολογίων:

    • Datatech – mSales
    • Coprime – Coprime Mobile Commerce
  • arrow Θέλω να γεφυρώσω το σύστημά μου με την Jinius

    Εάν θέλετε να γεφυρώσετε τα συστήματά σας με την Jinius, στείλτε μας ένα email στο help@jinius.com.cy αναφέροντας τον προμηθευτή του ERP/Λογιστικού συστήματός σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τα επόμενα βήματα.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Ηλεκτρονική Διεύθυνση

help@jinius.com.cy

Τηλέφωνο

+357 22 363300
Δευ – Παρ (8:00-17:00)

Διεύθυνση

Jinius
135 Δημήτρη Σταύρου,
2224 Λατσιά, Λευκωσία, Κύπρος

Δεν βρήκατε αυτό που ψάχνατε;

Στείλτε μας ένα μήνυμα και η ομάδα υποστήριξης θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα.